Moja ljubavna priča 2017 Online Sa Prevodom

Poszter Moja ljubavna priča 2017

★★★★☆

4.9 / 5 na temelju 4859 recenzija na MetaCritic



Temeljen na ljubavnoj priči iz stvarnog života Kumaila Nanjianija i Emily V. Gordon, Moja ljubavna priča govori o komičaru pakistanskog podrijetla Kumailu (Nanjiani) koji se upoznaje sa studenticom Emily (Kazan) prilikom jednog od njegovih komičarskih nastupa. Iako su mislili da će njihov odnos ostati na seksu za jednu noć, sve se razvija u pravu ljubav, što komplicira Kumailov život jer njegovi roditelji, tradicionalni muslimani, očekuju nešto sasvim drugo. Kada se Emily razboli od misteriozne bolesti, Kumail će prolaziti kroz medicinsku krizu s njezinim roditeljima Beth i Terry (Holly Hunter i Ray Romano) koje nikada nije upoznao, a prisiljen je nositi se i s emotivnim sukobom u kojem mora birati između svojih roditelja i svoga srca.


Moja ljubavna priča 2017 Online Sa Prevodom

Moja ljubavna priča 2017 Online Sa Prevodom

MOJA LJUBAVNA PRIČA - Ljubavne priče
moja ljubavna priČa Prošlo je više od godinu dana od kako su se sreli. To nije bilo neko lijepo, romantično mjesto za susret i ona nikad nije išla na takva mjesta, ne zbog toga što nije htjela već zbog toga što je njen otac više bio na takvim mjestima nego kod kuće.
Moja ljubavna priča (The Big Sick, 2017) - Film
Moja ljubavna priča - Za istinsku se ljubav vrijedi boriti - Pogledajte video i opis za film Moja ljubavna priča (The Big Sick)
Moja ljubavna priča (The Big Sick) - CineStar Cinemas
Saznajte sve informacije o CineStaru uključujući raspored filmova, pogodnosti, usluge i loyalty programa.
film Moja ljubavna priča sa prevodom - Filmovita - Gledaj ...
film Moja ljubavna priča sa prevodom The Big Sick (2017) Komičar Kumail Nanjiani iz Pakistana i studentica Emily Gardner zaljube se, no probleme im predstavljaju razlike u njihovim kulturama.
MOJA LJUBAVNA PRIČA - Page 2 of 3 - Ljubavne priče
Svašta bi joj pričali o njemu, ali nju nije briga. Kad su se jedanput tako našli željeli su stvarno biti skupa. On ju je od uvijek želio poljubiti, ali je ona smatrala da je još prerano za ulazak u novu vezu, te bi mu dala poljubac u obraz.

Download. Watch. 2017 film. Stream. 720p. iPhone. Moja ljubavna priča cijeli film. Moja ljubavna priča hrvatski titlovi. 4k blu ray. Moja ljubavna priča online gledanje. DVDrip. Moja ljubavna priča online filmovita. 480p. Moja ljubavna priča film sa prevodom. iPad. Free. Moja ljubavna priča online sa prevodom.. Moja ljubavna priča gledaj online. Full movie.1080p. Moja ljubavna priča ceo film. BDrip. Moja ljubavna priča online s prijevodom